Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

Goed geslapen, een warme nacht. However de laatste.........

Het is bewolkt, buiten koffie gedronken en een broodje gegeten. Daarna inpakken zoveel mogelijk. Intussen regent het. Wij krijgen de zegen na, zegt Pia, maar ik zeg, Bangkok huilt, omdat wij vertrekken. Om een uur of elf is het droog en gaan we via Tuk Tuk, Sky train naar de ondergrondse, naar het Ratchadamri Park. AnneJ moet natuurlijk ook in de ondergrondse gezeten hebben. Lekker gewandelt en vandaar met de Sky train naar Sukhumvit Soi 5, de arabisch-afrikaanse wijk, want we wilden bij Gulliver's gaan eten. Nog gesloten, ondanks dat het al uren open zou moeten zijn, volgens de openingstijden.Dus naar Soi 8, een levendige, zeer gegoede buurt. Hier op het gezellige terras van 'Mon Soon' lekker gegeten. Thuis gekomen, gedoucht, het laatste ingepakt en op het terras lekker aan de wijn. Om half twaalf waren we met de taxi op het vliegveld. Chrissy had ons al via internet ingechecked, dus de koffers laten sealen, afgegeven, door de douane en daarna wat gegeten en gedronken. 3 Kwartier te laat vlogen we weg van onze sprookjesvakantie. Maar slechts 7 minuten te laat landen we op Schiphol, waar Chrissy, GertJ an, Lisette en vriendje Ronald met krukken ons verwelkomen. Eerst gezellig koffie gedronken in het Grand Cafe, daarna op naar Vgehel. Thuis koffers afgezet, door naar Chrissy en met z'n alle lunchen in het 'Gat' ter afsluiting. Om half vijf moet ik wel naar de dokter en krijgeen Prednison kuur. Hopelijk lost dit mijn probleem op.