Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

Op naar de zijdewinkel

Op tijd naar de stad naar de zijdewinkel. Lappen gekocht heel mooi, maar erg duur. De voering in de Chineese wijk Chinatown gekocht en nog een gewone zwarte lap, dat scheelt een slok op een borrel. AnneJ kocht een heleboel nagellakjes in een overdekte markt. Druk druk, je staat overal in de weg. Daarna moest Peter even naar het kantoor van de telefoonmij. en wij gaan alvast naar de rivier voor een lekker bakje koffie. Daarna supermarkt voor wat brood en beleg en terug naar huis. 's-Avonds gaat Peter naar Bangkok, dus brengen we hem naar de bus. Maar eerst eten we in de Night Bazar, ditmaal bij een chinese Thai. Het was er druk. Hier kun je je eigen vis, kreeft, lobster of grote garnalen uitzoeken, ze worden gewogen en klaar gemaakt. Je betaald hiervoor de kiloprijs. Nadat Peter was vertrokken nog even over de avondmarkt. Pia werd 'overvallen'door een marktkoopman. Voor ze het wist had ze een lap om, hij schoot tussen haar benen om aan de voorkant de stof te pakken en plotseling had ze een broek aan. Mooi Mam, DAD MOOI???We hadden belangstelling en iedereen lag in een deuk. AnneJ kan het hele gedoe prachtig navertellen. Het is de hele dag bewolkt geweestmet somseen paar druppels, waar je niet nat van werd