Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

Hua Hin en vertrek naar Chiang Mai

Vandaag vertrekt Peter naar Bangkok, maar eerst gaan we samen naar 'De Blinden' voor een zeer proffessionele massage. Dit is werkelijk zo, maar wel zeer hard. Ze gaan zelfs op je staan, of als je op je buik ligt kruisen ze je onderbenen en buigen die tot je voeten je rug raken en dan kruisen ze ze andersom en weer naar je rug, of ze leggen je op je zij en pakken knieen en schouder en trekken die naar elkaar enz enz. Maar het werkt wel. Voor AnneJ en Pia een beetje teveel van het goede. Intussen zijn AnneJ en Pia gaan ontbijten in een Bakery,waar ze lekkere harde broodjes hebben. Daarna aan het zwembad op ons gewacht. Peter uitgezwaaid en na een kopje koffie via Market Village, een mooi winkelcentrum, naar het strand. Wel onder parasols. Na een douche en een lekker glas wijn op het terras door het centrum gewandelt, gegeten en wat geshopt. Een gezellige drukte altijd zo 's avonds. Gegeten hebben we in een restaurant op palen boven de zee. Aan de dure maar wel luxe kant en perfect voedsel. Zelfs AnneJ heeft, geloof het of niet, hele garnalen verpakt als loempia's gegeten, wel met frites. Woensdag 12 januari, de lucht is dik grijs (Hollands), maar de temperatuur echt lekker, maar voor hier koud (het is trouwens winter hier met 28 tot 32 gr. overdag). Weer bij de bakker ontbeten, onze was naar de wasserij gebracht en weer op naar het strand. Ligbedden met kussens gehuurd, op zijn tijd een lekker drankje, tussen de middag lekker eten een keertje een banana smoothy etc etc. Om een uur of vier terug naar het hotel, douchen een lekker glas wijn op het terras, de dames mooi opgedoft en aangedaan voor de avondmarkt . Gegeten op deze markt. Tussen haakjes nog niet verteld, maar die AnneJ wordt werkelijk overal nagekeken enaan ons Mam and Dad complimentjes uitgedeeld als pretty woman tot beautiful lady, op een avond wel 5 keer. Je ziet ons groeien.

Donderdag, 13 januariVandaag volop zon, eerst ontbijtenen naar zee. Parasols en ligbedden

Pia een voetmassage (aan het strand) werkelijk perfect.

wordt vervolgd....................

annabelle en de rest

hoi opa en oma en anne hoe gaat het met jullie met mij goed en met de rest op hebben jullie lol hihihihihhihihihihihih ik hou van jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx annabelle sommers en de rest maar dat is niet belangrijk

annabelle en lisa-marie sommers

ik mis jullie heel erg wij missen jullie heel erg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx annabelle en lisa-marie

Chrissy

wil je even in je mail kijken, er zit een mailtje in van Jan en Joeska ivm het isoleren van de erker.

Hanneke

Jullie zijn al helemaal geïntegreerd lees ik wel en
de complimenten aan de Beautiful Lady zijn denk ik
niet alleen voor AnneJ maar ook wel 'n beetje voor
Greatfather and GreatMother omdat ze jullie voor Mam and Dad zien, toch.....