Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

Hua Hin

Ja, ik loop een beetje achter, Anne beheert haar site beter, werkt deze iedere dag bij. Maar ja, we hebben maar 1 laptop bij ons. 8 januari zijn we naar Hua Hin vertrokken, eerst met de Silver Heritage Tuk Tuk, dan de Skytrain en toen met een 10/12 persoons busje, tot vlakbij ons hotel het Subhamitra. Eerst gegeten, daarna ingechecked en op naar de zee. Het was er druk, maar te laat om nog te zonnen.Langs het strand gewandelt en daarna op het balkon van onze kamer een glas wijn gedronken. Op de avondmarkt op een pleintje gegeten, lekker gegeten en er wat bij gedronken en dat voor ca. €2,00 per persoon. Maar dat kan hier ook anders hoor. Goed geslapen en na het ontbijt eindelijk naar het STRAND. Na een heel eind door het water gelopen te hebben, zijn we eindelijk bij de juiste ligbedden.( Zijn we vorige keer ook steeds geweest.) Anne rood, Hub roder, Pia op sommige plaatsen. Veel wind, zon en zout water dat wil wel. Je kunt hier van alles eten en drinken. Daarna terug, douchen, glaasje wijn op het balcon. Anne wilde naar de avondmarkt om bikini's te kopen en tussendoor bij een Italiaan PIZA PIZA Co lekker gegeten, wel voor een andere prijs. Vanmorgen allemaal behoorlijk rood, Anne had er niet van geslapen. Maar ik ben nu roder vooral mijn rug, benen en voeten, dus vandaag geen strand en goed gekleed, even uit de zon. Vanmorgen bleef AnneJ bij het zwembad en zijn wij op stap gegaan om ons vervoer naar Chiang Mai te regelen. Peter gaat morgen terug naar Bangkok en vandaar naar Chiang Mai. Wij hebben kaaartjes gekocht en plaatsen gereserveerd in de VIP bus voor a.s. vrijdagmorgen. Wij vertrekken om 08.00 uur en zijn dan om 20.00 uur in Chiang Mai. Peter komt ons daar afhalen.

wordt vervolgd..........

joeska

Hallo vakantiegangers!!

Helemaal geweldig allemaa!!
Jaja goed opletten met die zon.
Ik heb het boek van Thailand beneden liggen,
kan ik jullie reis een beetje volgen!

Bij Bas en Marielle gaat het allemaal prima!
Vanmorgen heeft Noor de gehoortest gehad en geslaagd!
De borstvoeding gaat ook prima,dus dat is genieten daar!

Jan is mooi aan het werk,moet ook gebeuren,
en Mieke en ik gaan over een half uurtje met de bus naar Eindhoven.Is wel iets anders als Chiang Mai!

Heel veel groetjes,Joeska

Hanneke

Jullie hebben al heel wat gereisd en ondernomen,
maar ja in Bangkok is ook zoveel meer te beleven
als hier (in Oeffelt...) en dan te lezen dat jullie naar
het strand geweest zijn en ROOD geworden.
Bijna niet voor te stellen nu vanuit dit koude kikkerlandje.
Brrrrr......

ans en gerard

Heerlijk om jullie zo te volgen! Zouden zo willen ruilen..... !! Al die indrukken: geweldig!
Groetjes,
Ans en Gerard

Chrissy

Fijn dat jullie het zo leuk hebben met z'n allen. Wel vervelend dat je allen verbrand bent, kon mama niet even belezen? Werkt wel hoor!
Nog heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verdere belevenissen.

Liefs, Chrissy