Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

Maha Chai (het Scheveningen van Bangkok)

Vandaag zijn we met de Skytrain naar station Wongwienyaigegaan endaarna met de taxi naar het Worg Wan Yai station (uit het jaar 0) met de trein (een treintje van voor het jaar 0) naar Maha Chai. De trein vertrekt op een station met aan beide zijde een soort markt, maar arriveert in deze vissersplaats op de markt. Veel vis hier natuurlijk, een ware belevenis. Deze plaats en dat treintje vooral, is nog niet ontdekt door de toeristen. De reis vooral is de belevenis. In Maha Chai kun je natuurlijk heel goed, heel lekker en natuurlijk zeer vers,vis eten. Zojuist terug in de Silver Heritage, opgepikt bij het Skytrain station Thong Lo door de Tuk Tuk van de Silver Heritage. Nu dus eerst nog een glaasje wijn en dan??????

wordt vervolgd

joeska

Hallo allemaal,
Hoera,hoera,
Gisteren 6 jan.om 12.00 uur is ons 4de
kleinkind geboren!!Alles was snel en goed verlopen!
Ze heet Noor en weegt 3470 gram.

Wat maken jullie veel leuke dingen mee !!
Voor Hub en Pia de 2de keer,maar wat vindt
anne ervan??Dik genieten denk ik??

Hier gaat alles prima,behalve dat het nu al bijna 2 dagen aan een stuk regent!Temperatuur loopt wel op,
vandaag rond de 8 graden.is nog maar 20 graden verschil met jullie,dus wie weet halen we dat nog wel in!!

Over het appartement hoeven jullie je geen zorgen te maken,staat er nog gewoon!!

Wel een grote brand bij Moerdijk geweest,
maar dat was gelukkig ver van hier en de wind stond ook niet onze kant op!!

Geniet allemaal maar fijn van deze geweldige reis,
we houden jullie op de hoogte van het nieuws uit de hoofdstraat!!

Heel veel groetjes,Jan en Joeska.

Frans en Riet

Wat is het toch fantastisch om zo met jullie te kunnen communiseren en dat nog wel met het verre land van Thailand.
De reisverslagen en de foto's zijn goed overgekomen.We hebben gelezen dat jullie al enkele indrukken hebben opgedaan in dat mooie land.Vooral het uitzicht boven Bangkok moet geweldig zijn.
Hier in Veghel hebben we"nog niets te "melden",maar dat komt nog wel.

Groetjes Riet en Frans.

Hanneke

Het zal wel 'n indrukwekkende ervaring zijn geweest
met het treintje van VOOR het jaar 0.
Hoe lang geleden is het dat jullie in de trein hebben
gezeten. Ha, ha.