Hub-Pia-AnneJ-Thailand-2011.reismee.nl

vervolg aankomst in Bangkok

Na aankomst heerlijk op de 7de etage buiten op het terras gezeten, daarna AnneJ naar bendeden zwemmen en even rusten op een ligbed, Pia aansluitend, maar wel royaal gezwommen en wat geluierd. Koffers uitgepakt, heerlijk verzorgd door Peter en toch maar even shoppen in de Siam shopping mall.Terug naar Peter en 's avonds heerlijk gegeten bij IIberry in de Yuppenwijk. Aansluitend nog een lekker glas wijn op het terras en naar bed.

Vanmorgen buiten op het terras eerst een kopje koffie, ontbeten, gezwommen. Daarna met de Skytrain naar de rivierCHAO PRAYA, daarna met de boot naar het Grand Palace. AnneJ en Pia zijn dat gaan bekijken en deze keer heeft Pia wel 'the Emerald Budha'gezien.Peter en ik hebben intussen wat gegeten en gedronken, AnneJ en Pia opgehaald en met hun wat gaan eten. Daarna weer met de boot naar de Skytrain en thuis weer een lekker glas wijn gedronken. Aansluitend ben ik aan mijn eerste stukje begonnen. Maar intussen zijn we naar de Erawan Shrine geweest, de tempeldanseressen gezien en toen op naar de hoogste toren van Bangkok naar de 83ste verdieping, waar je een fantastisch uitzicht hebt over Bangkok op een draaiend plateau. Hier wat gedronken en daarna in de buurt gegeten en met de taxi zojuist terug gekomen.

Wordt vervolgd......

Hanneke

Jullie zijn nog maar net in Bangkok en ik
krijg al 2 mailtjes met 'n verhaal en foto's.
Superleuk.